Tapahtumien ilmoittaminen Päheet museot -museoviikolle on nyt ajankohtaista

Kuva Lahden museot, Anna-Riikka Vaden.

Päijät-Hämeen alueen museot voivat nyt ilmoittaa Päheet museot – museoviikolla Päijät-Hämeessä 5. – 11.7.2021 järjestämänsä tapahtuman mukaan viikon ohjelmaan. Lomake museoiden tapahtuma- ja avoinnaolotietojen ilmoittamista varten on avattu Lahden museoiden sivuille ja löytyy täältä.

Lomakkeella voi ilmoittaa tiedot museon tapahtumista, avoimista ovista tai aukioloajoista Päheet museot – museoviikolla Päijät-Hämeessä. Tarkemmat tiedot tavoista, joilla museo voi osallistua museoviikkoon löytyvät myös ilmoittautumissivulta.

Päheet museot – museoviikko Päijät-Hämeessä on maakunnan museoiden yhteinen tapahtumaviikko, joka järjestetään tulevana kesänä ensimmäistä kertaa. Heinäkuun alussa, 5.- 11.7. 2021, järjestettävä museoviikko täyttää alueen museot tapahtumilla ja toiminnalla. Luvassa on elämyksiä moneen makuun: opastuksia, työnäytöksiä, musiikkia, kävelykierroksia, taiteilijatapaamisia, avoimia ovia sekä tietenkin tekemistä lapsille ja koko perheelle.

Päheet museot viikon ohjelma julkaistaan touko-kesäkuussa. Tietoa Päheet museot -viikon tapahtumista saa seuraamalla Lahden museoiden verkkosivua ja sosiaalisen median kanavia. Viikon tapahtumat järjestetään vastuullisesti noudattaen mahdollisesti voimassaolevia rajoituksia ja viranomaisten ohjeistuksia koronatilanteeseen liittyen.

Museosi tapahtuma mukaan Päheet museot -museoviikkoon?

Ilmoita tiedot museosi tapahtumasta, avoimista ovista ja aukioloajoista mukaan viikon ohjelmaan.

Anna-Riikka Vaden
Projektipäällikkö