Tapahtumien ilmoittaminen kesän 2022 Päheet museot -viikolle on nyt ajankohtaista

Avoimet ovet Nastolan kotiseutumuseolla Päheet museot -viikolla. Kuva: Anna-Riikka Vaden/Lahden museot

Päheet museot – museoviikko Päijät-Hämeessä on maakunnan museoiden yhteinen tapahtumaviikko, joka järjestetään tulevana kesänä toista kertaa. 2.- 10.7. 2022 järjestettävän museoviikon teemana on vesi.

Päijät-Hämeen alueen museot voivat nyt ilmoittaa Päheet museot – museoviikolla Päijät-Hämeessä 2. – 10.7.2022 järjestämänsä tapahtuman mukaan viikon ohjelmaan. Lomake museoiden tapahtuma- ja avoinnaolotietojen ilmoittamista varten on avattu Lahden museoiden sivuille ja löytyy osoitteesta: https://www.lahdenmuseot.fi/paheetmuseot/ilmoitamuseo/

Lomakkeella voi ilmoittaa tiedot museon tapahtumista, avoimista ovista tai aukioloajoista Päheet museot – museoviikolla Päijät-Hämeessä. Tarkemmat tiedot tavoista, joilla museo voi osallistua museoviikkoon löytyvät myös ilmoittautumissivulta.

Päheet museot viikon ohjelma julkaistaan touko-kesäkuussa. Tietoa Päheet museot -viikon tapahtumista saa seuraamalla Lahden museoiden verkkosivua ja sosiaalisen median kanavia. Viikon tapahtumat järjestetään vastuullisesti noudattaen mahdollisia voimassaolevia rajoituksia ja viranomaisten ohjeistuksia koronatilanteeseen liittyen.

Ilmoita museosi mukaan

Ilmoita museosi tapahtumajärjestäjäksi vuoden 2022 Päheet museot -viikolle.